Днес е прекрасен ден, ден за усмивки, за добро настроение, за 
положителни мисли и хубави решения !!!Днес е време да се действа, заради 
самите себе си, заради успеха, заради,радостта,заради всичко!Днес е ден като всеки друг -възможност 
да правим крачка напред... :)
На правим хората около себе си щастливи,да се влюбим в живота по-силно,
да намерим нов смисъл и дори ''вчера'' да е по-красиво, защото сме го изживяли с 
усмивка и желание
Ето какво много исках да разкажа ...До преди половин година живях в Кипър ...
Наред с работата, безкрайните партита и потоците от хора, с които се сблъсквах 
в магазина, в който работех, срещнах доста човешки съдби... А те и до днес ми дават смисъл 
да съм доволна от себе си и това,което съм,  и от отношението, което подарявам на хората
Така ме откриха Тамара и Дима...руски туристи ...в един горещ предиобед ...в Levis shop ...
Случвало ви се е- сигурна съм, да срещнете хора,които сякаш цял живот сте познавали...Аз им казвам приятели по душа извън пространството и времето...
Моментално имате усещане за близост, за спокойствие, за открит и приятелски разговор..
Сякаш не минути, а цял един живот сте си близки ...
Така се сприятелихме, обядвахме, искахме да се подкрепяме, да си даваме сили и единственото,което беше важно е,че сме открили приятели толкова далеч от дома...
С времето си имахме все повече доверие и говорехме спокойно помежду си.Бяхме 
едни до други и в трудни, и прекрасни моменти ...
Един такъв прекрасен е денят , в който Тамара ми се обади да ми каже ,че е бременна и иска 
аз да бъда кръстница на тяхното дете на път-прекрасната малка Аделаида!
Не беше нужно да мисля -те бяха направили крачката за НЕЯ,всеки след по един развод зад гърба си и деца от предишни бракове. А аз бях инициаторът!!! :))щастието трябва да се гради!!! .. след като ги  питах защо не го направят, когато са толкова сплотени и обичащи, и това би било една прекрасна радост у дома!!!
И ето щастието не закъсня, а аз се чувствах лично отговорна и летяща от това, което следваше :) 
Прекрасно е да зная, че едно нежно ангелче, едно малко обичано детенце се  появи на бял свят от една толкова красива история !!!От това как съдбите се преплитат, как приятелите се намират само след като отворим сърцето и съзнанието си да ги срещнем и ги приемем каквито са ...
Не се страхувайте да бъдете добри с хората!Подарявайте им своята безусловна искреност,радост и топлота и бъдете сигурни, че съдбата ще ви възнагради щедро за това ! :) 
Усмивки за всички, най-вече за малката Адела !!! :*  

Коментари

Популярни публикации от този блог