Здравейте понеделнишки, следпразнично, след семейно и щастливо ...
Дано сте били усмихнати и обичани в уйкенда...Дано сте били с близките си хора и с тези, които изпълват съзнанието ви с радост и любов!!!
Аз бях!!! :)
Дъждът дойде преди юни...вече ще чакам дъжда преди всичко, за да отмие тъгата на софийските улици и донесе слънце, топлина и  нови надежди...
Толкова красота ме заля през почивните дни..Красотата на природата, на семейството, на приятелите, на очакването на нов живот...!!!не от мен :) но споделено и семейно!На толкова грижа, на много празници, на планове, на красивите абитуриенти, на големите усмивки, на сватбите, на това да се прибереш у дома и там да те очакват с безрезервна и безусловна любов ... :)
Хубаво ми е...
Чувствам се себе си и зная -трябва ми малко за да бъда щастлива-вярвам и на вас !!!
:)
Какво по-хубаво от това да изпитваш радост, от това което правиш, от нетърпението да стигнеш до дома, да те прегърнат и душата ти да се изпълва с топлина...Само близките и обичащите хора могат да го подарят !!!
Тръгнах в късния следобед на Петък...Беше ми тежко на душата... и още ми е, но вече не е така важно...Исках само да стигна до тях-до всички онези хора, които ме чакаха и се радваха,че ще бъдем заедно ...Знаех, че  това е всичко, от което имам нужда...
Станах кралицата на диваните :) Новото ми любимо място за сън
Успях да зарадвам толкова хора с внимание и подкрепа...Почувствах се важна, защото никой не очакваше нищо, а всичко се случваше от само себе си, а аз бях там...за първи път от толкова време насам ... :) Не можех да искам повече...само времето да спре.... :) Уви :) Явно ме чакат велики дела, защото вече е Понеделник -а времето тече ли тече ! :)
Благодарна съм, че успях да видя всички близки за мен хора ... Винаги си заслужава да нахраним душата си...Сънят е по-хубав винаги след това !!!
Подарявам ви усмивки, нека дъждът ги донесе и при вас :)

Коментари

Популярни публикации от този блог