Вали ........
Обичам да вали ....Дъждът пада силно и яростно
сякаш бърза да измие всичко по пътя си ....
Носи успокоение и свежест със себе си...макар
гумите на колите да свистят бясно по асфалта ,а хората да
недоволстват  срещу лошото време ...Витоша се е обвила в
бяла пелена и сякаш нехае за забързания ритъм на ежедневието
Замислих се ...какво ли правят хората в такова време....
а какво им се прави всъщност ...Почти никога не е
едно и също ...
Доволна съм от себе си ...грейпфрута и ароматната свещ ще
свършат прекрасна работа за повдигане дори и на моето настроение...
Днес ми се говори с всички ...Слушат ми се гласове ....Приятели от Италия
ме стоплиха с хубави пожелания и  ...СТОП !!!
Дано сте си намерили поне един повод за усмивки ,дано сте чули някой
скъп човек днес ...дано сте казали нещо мило на някого ...Ако ли не -време е :)

Какво се случва с всички нас започвайки новия ден .....
Едни имат нужда от час-два за пълно разбуждане ....фреш ...кафе...
мотаене пред огледалото ....мисли за...какво ли не ..
Други скачат от леглото в дрехите ,грабват ежедневието, и
задачите с пълна сила ...Трети си блуждаят в безкраен сън постоянно ...
Само ,че ...преди всичко  е грижата за себе си ....
Какво да изберем ...как да знаем ,че това е нашия продукт ...Какво да очакваме ...
Всеки ден медиите ни затрупват с реклами за различни видове козметика,кои
от кои по-добри ...
Аз имам друго виждане ...
Индивидуалността ,а не модата (във всичките й измерения)трябва да ни води
в избора на всичко.Личните нужди на тялото ни ,кожата ,комфорта и усещането ,което
искаме да постигнем с ползването на продуктите,които купуваме за себе си .
Да си поговорим за кожата .,каква е вашата,дали знаете въобще ?!
Както вече споменах и преди -работя в козметичен online магазин за натурална
гръцка козметика главно на фирмите Apivita и Korres .
Това ,което основно ме води ,е че са изключително щадящи,с невероятни аромати и
безусловно действие !!!Още повече кремовете против бръчки с прополис и екстракт от
вино ....летните предложения на супер сетове за слънцезащита са на изгодни цени,а  и страхотната  козметика за под душа ....Пълно блаженство ...
Изобщо няма да крия ,поживях няколко години в Кипър ,всеки ден слънце,влажност на
въздуха ...стрес ,недоспиване ...След известно време установих ,че кожата ми от нормална
е станала мазна до смесена и се почнаха проблемите ....Акне ,червени петна ,чувствителност на кожата....после и големия ужас ...в един момент дори и най-скъпите продукти за лице и тяло ми предизвикваха сърбежи и неразположение ...Така зле не съм се чувствала никога ...
Изобщо няма нужда да казвам за промяната във външния вид,настроението и самочувствието ...
Отне ми доста време ,енергия и воля да продължа напред ...Точно тогава стана ясно ,че традиционната козметика няма да свърши работа ...и се наложи да търся алтернативен метод...
По невероятно стечение на обстоятелствата ми попадна продукт от фирмата ,за която работя сега ...Успокоението започна веднага ...Кожата се успокои ,а освен всичко вече започнах да се чувствам нормално със себе си ...
Тогава вече знаех ,че грижата за себе си ,трябва да започва доста по от далеч и е доста комплексен и ежедневен процес   ...
Започнах да обръщам внимание на менюто ,на съня ,на качеството на живот ...На козметиката
особено много !!!Препоръчвам ви ги -всичките продукти на Apivita и Korres ,индивидуално
съобразени с нуждите и типа на вашата кожа .Открийте ги тук при нас: www.inpharmacy.bg

За жена ,която държи толкова на детайлите ,(предвид,че работих с бижутерия и дрехи доста дълго)след токова време не пропускам да забележа и
най-малкия акцент и подробност дори в поведението ,комбинациите в тоалета,аксесоарите и
парфюма.Особено сега във време на балове и празници ,смятам че всички още повече заслужават да се чувстват като истински принцеси и принцове ,за да грее радостта и щастието от тях!А добрата кожа ,чувството на комфорт със себе си и знанието как да си подарим най-добрата грижа са основни стъпки към това .
Пращам ви усмивки :))Дано поне до някъде съм стигнала и до вас и съм ви накарала да погледнете и от другата стана на лицата на хората,там където има океан от емоции...
Приятно ще ми е да видя вашите предложения ,мисли и коментари ,за да зная как този блог да стане токова ваш ,колкото и мой !
Поздрави и красива вечер !  
Имам толкова много прекрасни истории ....още следващия път :)))) До скоро !!! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог