Бабите са си баби навсякъде
Чакам на спирката
Там чакат още 5-6 души
По едно време се задава камиона на Столична с момчетата дето насипват луга по пътя
Снежно е все пак
Доволна съм
1 сантиметър сняг и кипи трудова дейност, нищо даже, че е неделя
Бравос!
Камиона приближава и чувам тартора( представяте ли си имат си кой да ги мотивира-мнооо идейно !!!  ), та чувам го да им вика:
-фърлайте бе момчета, фърлайте по-силно да се поизчисти! -Бряяяя!!! И приближават
Ние всичкия народ се поскрихме кой къде свари зад спирката, да не ни отнесат тез трудоваци в работен ход и чувам
-фъргайте бе! А така!не! Фърляш кат момиче!
Мра 😁 !😁😁😁
Сви ме корема от смях! Захилих се как си знам
Тия дето чуха и те 😁
Развесели се народа
Хвана от чара на зимното време
Покрай мен се струпаха две жени. Усмивки да видиш.
Една баба и една по- млада. Всяка заговори. И те една на друга непознати, че и на мене
Още смях 😁😃
По едно време бабата ми вика- ееее, мойто момиче, добре се посмяхме, страшни хора тия бе, а ма ти що тъй голичко си тръгнало, нямаш ни шалче, ни нищо!
Домиля ми!
Аз естествено с пуловер, дебело яке и качулка, а ма вратът гол и на !
За бабите ви казвах. Тая една мила, със безброй следи от годините, а ма и следи от смях! Много смях! И грижа! Разговорихме се ...
Нали знаете-тия хора като ги видиш и ти е топло на душата 
Като се качвах в автобуса останалите хора още се усмихваха на спирката
А по пътя, невиждано чудо 4-5 снегорина на "Петър и Павел"!!!
Как да не я обичам зимата!
Хората си носят в себе си тогава собствен огън!
Усмихнато да ви е!

Коментари

Популярни публикации от този блог