Ставаш
Навреме
Викаш неска ше се наточа
Цял ден на работа ше съм кат' ено ефирно животно- грация и красота
Приготвяш се
Гледаш часовника през триесе секунди- има поне 20 мин преди да окъснея безвъзвратно
Мотая се
Пия кафе...бе не мога така сякаш да се събудя и да го усетя тоя ден още...до обяд ше е така-на автопилот
Е, тъй да бъде
Излизам
Палтенце
Шалче
Прическа
Туй-онуй
Бииииива 
10 мин
Викам- неска цял ден ше съм диван-чапрас поне ше повървя до другата спирка...гледам трамвая в обратна посока... демек и без туй съм го изпуснала тоя поне...
Вървя
Биииива 
По ено време стигам мо мола
Още шал палтенце прическа... 2 мин...
Гледам -нещо много се мотая
Познат шум...
Хора на спирката
Трамвай
Аз съм поне на 100 метра от него
Задъхващо
Знаех, че до обяд вече няма да бива... газ!
Пухкавата ми фигура се възпротиви вътрешно
Трай! -викам си
Божееее, един път да я затворя като хората тая чаша за кафе
Цялото съчетание - баланс бързане по стълбите( как без стълби!!!) слушане кво става наоколо...бе уморих се
Стана ми жега
Шала ме стегна
Някак си досъбудих се рязко и окончателно
Обичаен момент-да пристигна сеено много държа да ме прилича на...😃не гребен, миии...
Нищооо!
😃
После кат се замислих викам- кво пък поне ше пия кафе в парка да се поохладя 😁
Тоооо... а бе ваще съботи как почнаха ?

Коментари

Популярни публикации от този блог