Сега, точно сега е и момента да благодаря, че съм така 
благословена с прекрасни приятели, които успяват 
да ми досаждат, дразнят и присмиват, когато ми е най-зле,
нямам настроение или съм спала лошо и то само за да ми напомнят, 
че света не свършва с проблемите, и трябва да съм винаги над нещата!!!
Обичам ви всичките  мили, злобни и завистливи, сърдите ...не бееее :) 
милите ми, слънчеви, успокояващи и искрени приятели :* 
Ама хора, давате ли си сметка колко са ни важни приятелите ...
Как винаги ни подкрепят, приземяват и раздрусват, докато всичко не си 
дойде на мястото ..Дори някои проявяват  геройско 
търпение само и единствено в наше име и благо ...
Мога само да съм безумно и безпаметно щастлива, че 
ви има и ме търпите винаги :)
Точно сега и без да уточнявам-нали си е моя блог и ще си пиша 
каквото искам, еднократно и с лично удоволствие 
ще си кажа, колко много съм доволна от себе си!!!И е така, защото 
в момент, който беше важен за мен удържах на думата, която съм дала 
пред себе си, запазих уважение и достойнство към собствената си 
личност и дума, и чак ми иде да се разцелувам!!!!!!:) Пожелавам на всички ви 
да си давате обещания и да държите на тях ...Спокойствието и щастието 
от крачката напред са винаги огромни !!!Целувки и до скоро !!!:)

Коментари

Популярни публикации от този блог