Има думи, които тежат по-страшно от зверска плесница, има сълзи, от които боли и душата е само самотна душица....Има хора, които запълват всяко кътче в сърцето с усмивка и всяка минута е от красота съзряна през поглед на птица
Най-страшно е само това, когато всичко е в цяло едно и тез емоции в мойта душа не от сто люди са , а само от истински рицар
Той гали сърцето с очи, целува нежно душата в слова...къпе я бавно в топли зори с най-сладкото биле омайно...любов...
А щом поиска си тръгва без глас...и неми са стъпките после...само спомен кънти и горчи, и по-силно е....по-тъмно от нощ..
И как е зима през лято...и как нов сезон е всеки ден...как всичко е тъй силно, познато,то всичко се случва със мен...
Теб те има ти крачиш в душата, теб срещам по всички страни...дали отразяваш съдбата ми, дали мъчиш моите  мечти 
Помня само, че грееш по пътя ми...че ме топлиш с лъчи...
Помня колко си истински...даже, когато мълчиш...а аз непозната на себе си 
все повече ставам...
Но знаеш ли...макар да гори ума ми и мислите в огън, аз и следвам онези следи....оставени в миг на истински договор

Коментари

Популярни публикации от този блог