''Спомних си думите на учителя ми по история........
Докато човек е млад иска всичко.........
когато помъдрее дава всичко.......''

Самир
Спомних си, че един приятел ме учеше как 
независимо от ситуацията трябва да сме добри, прями и 
искрени към всички и добро със себе си 
Научих се и после разбрах, че за другите това не е важно,
че колкото повече ги смачкваш, потискаш, обиждаш и въобще 
се държиш лошо, толкова по-ценен и търсен си ...Важен си някак...
Въобще загубих необратимо и все пак няма да се променя
Отне ми 4 дълги години да изкарам един ужасен изрод извън себе си, 
да се науча да вземам само, това което ми носи радост и положителна 
емоция, да не разхищавам себе си за другите без значение и няма 
да го променя, защото колкото е да ме задушава, зная че е правилно за мен 
По-лошо е, че зная че ще загубя дори повече...
Единственото успокоение е...че дори да си тръгнеш от тук, винаги ще си в 
мен 
А не искам да те няма, Господи как не искам да те няма!

Коментари

Популярни публикации от този блог